Zin in 2014

Zin in 2014

 

Het afgelopen jaar 

Het jaar 2013 is ingezet met de slogan “werken met sterke merken”. Terugkijkend op afgelopen jaar hebben we Siemens, Smeg, Bosch, Quooker en Gaggenau hiervoor ingezet. Merken die een goede bekendheid hebben, overwegend hun producten zelf produceren en zaken goed op orde hebben. Doordat wij kozen voor deze merken, kozen zij op hun beurt voor ons. We hadden een streepje voor op service, leverbetrouwbaarheid en op de inkoop waar onze klanten van profiteerden.

 

Sociale Media 

De eerste resultaten van sociale media worden zichtbaar. We hebben moeten wennen aan de kritieken die onze klanten kunnen uiten op “klanten vertellen”. Een onafhankelijke website waar bedrijven beoordeeld worden in hun prestaties. Dat een keuken in één keer goed geleverd wordt en dat alles klopt vinden onze klanten al hoogst normaal. Althans bij ons is dat normaal, onze klanten vergeleken Bossma’s resultaten met die van andere keukenbedrijven en vertelde letterlijk aan ons dat ze daardoor voor Bossma kozen. Voor 2014 hebben we “klanten vertellen” verzocht onze beoordelingen te controleren op echtheid en te voorzien van een echtheidszegel.

Twitter is door ons ingezet om elke klant die een keuken kocht daarmee te feliciteren. Een afspiegeling van deze tweets is op onze homepage te zien. Het is fijn voor onze toekomstige klanten te vernemen dat we niet stil zitten en wekelijks keukens verkopen. In 2014 gaan we de mogelijkheid geven om de desbetreffende klanten te kunnen laten reageren op deze tweets welke op onze homepage worden vertoond. 

Op onze Facebook pagina komen er wekelijks likes bij. We communiceren hierop opvallende keukens en gimmicks die we in de markt tegenkomen. In 2014 zullen we dit voortzetten met bijvoorbeeld gimmicks die we op de tweejaarlijkse beurs in Milaan tegen komen. (april 2014). Het aantal likes zal ook in 2014 blijven groeien waardoor we meer bekend worden in de keukenmarkt.

 

Eigen unieke stijl

Dat we bij Bossma een uitgesproken stijl hebben ontwikkeld is in onze showroom duidelijk te zien. We staan inmiddels bekend in de markt als de keukenspecialist met alleen maar witte keukens. Klanten komen uit geheel Nederland en Vlaanderen naar onze showroom vanwege deze unieke stijl. De eerste nieuwe showroomkeukens zullen al in februari 2014 worden getoond. Het thema glas die in 2013 goed is ontvangen zullen we in bijvoorbeeld 2014 doorzetten. Nieuw zal het effect van led verlichting zijn op onze witte keukens. Zo kunnen we een witte keuken in blauw, rood geel enz.. laten oplichten.

 

Service

De korte lijnen van communiceren en de snelle reacties werden door onze klanten als prettig ervaren. Steeds meer van onze klanten communiceren via Email. Nieuw in 2014 zal de reactietijd zijn per Email. De reactietijd ligt nu nog op maximaal 16uur en zal worden verkort naar 4uur. Verder zullen de meldingen per telefoon buiten openingstijden worden vertaald in een Email welke binnen dezelfde reactietijd van 4 uur zullen worden beantwoord. Uiteraard zijn dit persoonlijk beantwoorde reacties door onze medewerkers.

 

Sponsoring

Verantwoord en sociaal ondernemen zal ook in 2014 hoog in het vaandel staan bij Bossma Keukens. De keuze voor de Guusje Nederhorst Foundation die een aantal jaar geleden is ingezet wordt in 2014 ook doorgezet. Er liggen weer een aantal projecten op de plank z.g. Tovertuinen waar we fysiek belangeloos keukens aan zullen sponseren.

 

Conclusie

Ook het jaar 2014 zien we als een jaar waarin we ons zullen verbeteren op diverse vlakken. De focus ligt op kwaliteit en efficiëntie waardoor de kosten beperkt blijven en we concurrerend in de markt blijven. De voorsprong die we hierin op de markt hebben bereikt zullen we vasthouden door in beweging te blijven met daarbij de Slogan: “Zin in 2014”

 

 

 

Error parsing XSLT file: \xslt\showroomkeukens-small.xslt